Waar kan ik terecht in het geval van vragen of problemen
In dat geval kun je terecht bij de klantenservice van Kansino. De medewerkers van deze helpdesk helpen je in het Nederlands. Dat is fijn voor de communicatie, alhoewel je bij hen ook in het Engels geholpen kan worden mocht je dit prefereren. Op deze site is een FAQ, oftewel een sectie met de meest gestelde vragen door klanten, te vinden. Bekijk vooraf of je hier al het antwoord op jouw vraag kunt vinden, want dat bespaart je een hoop tijd en moeite. In het geval van vragen, problemen en andere opmerkingen kun je bij hen terecht via de live chat.
Via deze functie is de klantenservice 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Het is daarnaast mogelijk om een mail te sturen dan wel om telefonisch contact te leggen. Ook deze opties zijn beide 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Er wordt snel gereageerd en je wordt goed geholpen. Ook konden we online geen klachten vinden over deze klantenservice. Het is altijd een goed teken als een helpdesk van een online casino van een hoge kwaliteit is.
Ja, er is sinds 6 december 2023 een welkomstbonus van €250,-
Waarom moet je jouw account verifiëren bij Kansino?
Dit is een wettelijke verplichting die onder meer vereist wordt vanuit de KSA. Dit heeft twee redenen. Ten eerste moet zo voorkomen worden dat mensen jonger dan 18 jaar bij een online casino kunnen spelen. Ten tweede moet voorkomen worden dat mensen die in het CRUKS register staan zich aan kunnen melden bij een online casino. In het CRUKS register staan mensen die zich uit hebben laten sluiten bij offline en online casino’s vanwege hun gokverslaving. Zonder verificatie kun je niet spelen bij een online casino.
Welke populaire online gokkasten kun je hier spelen?
Online gokkasten die het op dit moment goed doen onder de spelers van Kansino zijn Rich Wilde and the Book of Dead, Book of Ra, Starburst, Razor Shark, Money Train 2, Sweet Bonanza, Super Flip, Gonzo’s Quest, Big Runner, Multi Player, Bonanza Megaways en Temple Tumble Megaways.